Aktualności

2025-04-29 23:00:00
Szanowni Państwo, Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. informuje, że 02 maja br. Rejony Obsługi Mieszkańców, siedziba główna oraz pozostałe działy będą nieczynne. Za wszelkie niedogodności z góry przepraszamy. Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp.
 
2025-02-26 12:49:42
Ulotka - System obniżek czynszu marzec 2025.pdf
 
2025-02-16 23:00:00
Szanowni Państwo, Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. informuje, że 17 lutego br. w związku z brakiem prądu siedziba Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2 przy ul. Techników 5 będzie nieczynna. Pozostałe Rejony Obsługi Mieszkańców oraz inne jednostki organizacyjne będą funkcjonować bez zmian - do godz.



bip herb
Fair_play

Młodszy administrator ds. zasobu gminnego

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: http://adm.com.pl

poszukuje kandydatów na stanowisko:

MŁODSZY ADMINISTRATOR
ds. zasobu gminnego

Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
  • Bieżące monitorowanie podległych nieruchomości, w tym m.in.:
    • prowadzenie bieżącej kontroli podległych nieruchomości;
    • przeprowadzanie wizji w lokalach;
    • przyjmowanie wszelkich uwag, interwencji mieszkańców i użytkowników podległych     nieruchomości oraz przygotowywanie odpowiedzi i wyjaśnień;
  • Kontrola realizacji świadczonych usług w zakresie m.in. utrzymania terenów zielonych, utrzymania porządku, czystości i zabezpieczenia skutków gołoledzi, dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji, itp.;
  • Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych w systemie informatycznym, polegających m.in. na:
    • wprowadzaniu i aktualizowaniu danych dotyczących nieruchomości;
    • przygotowywaniu zawiadomień dotyczących wysokości opłat i zmian mających wpływ na wysokość czynszu lub opłat niezależnych w lokalach mieszkalnych,
    • przygotowaniu informacji o stanie konta;
  • Wykonywanie obowiązków administracyjnych związanych z przejęciem lub przekazaniem nieruchomości,
  • Potwierdzanie wniosków w celu uzyskania dodatków mieszkaniowych, informowanie właściwych organów o występujących zaległościach czynszowych w okresie korzystania z dodatku mieszkaniowego;
  • Dostarczanie korespondencji mieszkańcom nieruchomości w sprawach indywidualnych.

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie minimum średnie – preferowane administracyjne
  • podstawowa znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego oraz Kodeksu postępowania cywilnego;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz pracy w zintegrowanym systemie informatycznym,
  • umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących.

Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub o podobnym profilu działalności, znajomość zagadnień z zakresu administrowania nieruchomościami.

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • samodzielne stanowisko pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • stałe godziny pracy
  • miłą i koleżeńską atmosferę
  • pracę w gronie specjalistów.

Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) należy składać w terminie do 18 kwietnia 2016 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłać na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”

lub mailowo na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182.)

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
 
 
 
 
admwm_090608_295x100_zobacz